Jouw one-stop IT shop: reparaties, producten, service op locatie en op afstand, wij ontzorgen je!

Faq

Veelgestelde vragen

Hoe zit het met mijn garantie?

Bij Alatas krijg je standaard 3 maanden garantie op je onderdelen die gebruikt zijn tijdens de reparatie, meer weten? bekijk onze algemene voorwaarden.

Ik ben verzekerd, wordt de schade vergoed?

Bij de meeste gevallen ben je verzekerd via een inboedel verzekering of reisverzekering. Dit kan je het beste bij je verzekeraar navragen. Mocht de verzekeraar vragen om een offerte kunnen we jou daarbij helpen.

Komen er nog overige kosten bij?

Nee, de prijzen die op de website staan zijn inclusief werkzaamheden én onderdeelkosten. Mocht het zijn dat tijdens de reparatie nog andere mankementen verschijnen, dan nemen we altijd van te voren contact met je op.

Mijn type staat er niet tussen, wat nu?

Als jouw specifieke model niet op deze pagina staat, kunnen wij altijd bekijken wat de mogelijkheden zijn. Hiervoor kan je ons via het contactformulier of telefonisch (0495) 840492 benaderen.

Wat vinden onze klanten?

Wendy Janssen

Laptop Reparatie

Afgelopen vrijdag telefonisch contact gehad. Ik kreeg meteen goed en duidelijk advies. Daarop mijn laptop naar ze toe gebracht. Ik ben zeer snel geholpen, vandaag de laptop weer kunnen ophalen! Bedankt voor de fijne en goede service! ^ Google Review

Bart Vlassak

Telefoon Reparatie

Telefoon reparatie? Hier krijg je topservice. Ik ben al langer klant bij Alatas en je wordt altijd netjes en snel geholpen. ^ Google Review

Karin Spermon

Scherm Reparatie

Ik ben snel geholpen toen het scherm defect was van mijn laptop en de medewerker waren erg vriendelijk en behulpzaam! ^ Google Review

Jay Quasters

Service

Twee keer geweest. Top service en erg vriendelijk! Beter dan op andere plekken waar ik wel eens ben binnengelopen. ^ Google Review